Sapphire Rangi umiejętności i moce rasowe.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Rangi umiejętności i moce rasowe.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Imitacher

Imitacher

Liczba postów : 6
Join date : 23/09/2015

Rangi umiejętności i moce rasowe.  Empty
PisanieTemat: Rangi umiejętności i moce rasowe.    Rangi umiejętności i moce rasowe.  EmptyPon Paź 12, 2015 2:14 pm

RANGI

Każda moc, magia, klątwa, czy właściwości Dominanti Arma dzielą się na rangi. Rozpoczynając od D a na SS+ kończąc. Każda ranga posiada własny koszt wymaganych punktów doświadczenia.
- Ranga D  - 15
- Ranga C  - 30
- Ranga B  - 50
- Ranga A  - 80
- Ranga A+ - 100
- Ranga AA - 120
- Ranga S - 150
- Ranga SS - 200
- Ranga SS+- 250

Istnieje również ranga SSS jednak jest ona rangą legendarną i jedyny sposób aby ją zdobyć to tak naprawdę szczęście. Odnaleźć różne zapiski na ich temat można tylko na misjach na poziomie od Brutalnego wzwyż. Ich koszt zazwyczaj przekracza 300.

Punkty doświadczenia pozyskujemy za wykonywanie misji, czy nawet naukę, ale również za wszelkiego rodzaju walki, nawet sparingi. Jednak najwięcej punktów można uzyskać za wykonywanie misji. Misje dzielą się w sposób następujący:

-poziom łatwy - Można zdobyć maksymalnie 30 punktów doświadczenia
-poziom średni - Można zdobyć maksymalnie 60 punktów doświadczenia  
-poziom trudny - Można zdobyć maksymalnie 90 punktów doświadczenia. Jednak odradzam wybierać się na nie w pojedynkę posiadając tylko jedną rangę A+, jeżeli wybieramy się na takową misję grupową, wówczas lepiej mieć albo 1 osobę posiadającą 2 moce rangi A+, albo 2 osoby posiadające po 1 takiej mocy.  
-poziom b. trudny - maksymalnie 140 punktów doświadczenia. No tutaj to już są wyższe schody. Przyda się mieć co najmniej 4 rangi A+, albo chociaż 2 AA.
-poziom brutalny - maksymalnie 210 punktów doświadczenia. Zaleca się mieć rangę S x2 albo kilka AA.
-poziom niemożliwy - max 300 punktów. Cóż tutaj bez SS+ albo chociaż kilku SS lepiej nie próbować.


Pamiętać jednak należy, że podane tutaj zdobycze to tylko próg maksymalny, minimalne progi na każdym poziomie to odpowiednio. 5 --> 30 --> 60 --> 90 --> i każdy kolejny to 110.

Podnoszenie rang:
Jeżeli chcemy podnieść rangę musimy wydać różnicę rangi niższej do wyższej, plus połowa wyższej. Czyli chcemy rozwinąć rangę z C do B wydajemy różnicę, czyli 20 + połowę rangi B, czyli 25, a więc musimy wydać 45. Natomiast z rangi B na A musimy wydać 70.

Na starcie każdy posiada 115 punktów. I może kupić dowolne rangi.  

Opiszę teraz mniej więcej jaką siłę mają poszczególne rangi.

Ranga D
- Siła tej rangi, to proste ataki, które jedynie zadają rany rzędu ucięcia się podczas np. krojenia chleba. Więc tak naprawdę zabijesz nimi tylko małe zwierzęta. Jednak nie posiadają one ograniczeń czasowych, więc można nimi spamować. Więc jak tak zaspamujemy przeciwnika, to możemy go nieźle poharatać. Klątwy: Tylko nieznacznie osłabiające przeciwników.  

Ranga C - Ataki tej rangi zadają obrażenia na poziomie nieco poważniejszych ran. Rany te są bolesne i zazwyczaj utrudniają poruszanie się, jednak nieznacznie.
Klątwy: Osłabiające przeciwników w sposób nieco bardziej znaczący.

Ranga B - W tym przypadku skille mogą spowodować złamania.
Klątwy: Klątwy tej rangi mogą zranić przeciwnika, lub nieco go osłabić

Ranga A - Mogą pozbawić kogoś kończyn.
Klątwy: Na tej randze dodatkowo mogą znacząco osłabić przeciwnika na krótki okres czasu

Ranga A+ - Te umiejętności mogą już bez problemu wysłać do szpitala na dłużej.
Klątwy: Klątwy mogą działać przez pewien czas nawet po walce.

Ranga AA - Tutaj możemy zrobić dziurę w budynku.
Klątwy: Działają spory czas po walce.

Ranga S - Te skille już niszczą budynki.
Klątwy: Mogą działać nawet przez wiele lat. 

Ranga SS - Zbliżone do rangi S ale z większym polem rażenia.
Klątwy: Raz nałożone zostają na całe życie.

Ranga SS+ - Chyba wiadomo.
Klątwy: To samo co wcześniej.

Starajmy się trzymać ogólnego obrazu klątw.

Trzeba pamiętać, że te umiejętności nie muszą dokładnie tego robić, jest to tylko zobrazowanie siły rang, tak mniej więcej.

Moce

Chodzi ogólnie o umiejętności i bronie każdej z ras. Przedstawione tutaj zostaną ograniczenia oraz ogólne ich zasady, jak i ewentualne przykłady.


Lunarie

Jak wiemy posiadają oni swoich "pupilków" i tutaj nie moce, magia, itp, a własnie te stworzenia posiadają własne rangi. Kosmiczne potwory rang niższych kosztują mniej many niż te wyższych. Przyzwanie zużywa manę, a odwołanie zwierzęcia jest równoznaczne z jej zwrotem w ilości, którą stworzenie pochłonęło, a w jego miejsce można przyzwać nowe. Każdy taki potwór ma do dyspozycji maksymalnie 4 umiejętności/ataki czy co tam chcecie. Oczywiście też każdy ma własne hp, a jego śmierć oznacza utratę zwierzęcia, co jest logiczne. Tworząc takie stworzenie musimy w opisie uwzględnić jego statystyki. Na starcie można mieć maksymalnie 3 pety.  
W jaki sposób pozyskać nowe stworzenie? Otóż każdy Lunarie ma gwizdek wydający różne dźwięki, po prostu wystarczy, że zagwizdają odpowiedni dźwięk, i wymówią inkantację (Do uzupełnienia jaką). Lunarie stworzenia te trzymają w specjalnych urządzeniach imitujących ich naturalne środowisko. Jak trzymać wiele stworzeń w małym urządzeniu zapytacie, cóż technologia, a mianowicie Cyberprzestrzeń. Każdy Lunarie do przyzwania ma manę. Posiadają jej 100. Przyzwanie poszczególnych rang kosztuje konkretne ilości many.
- Ranga D  - 10
- Ranga C  - 20
- Ranga B  - 40
- Ranga A  - 50
- Ranga A+ -60
- Ranga AA - 70
- Ranga S - 80
- Ranga SS - 90
- Ranga SS+- 100

Aeteris

Posługują się magią. Różnego rodzaju zaklęcia, czary, itp. Poza klątwami. Pozyskanie nowego czaru to tylko kwestia jego wymyślenia, i wydania odpowiedniej ilości expa.

Ludzie

Oni posługują się zwyczajnymi broniami, ale również tak zwanymi Dominanti Arma. Cóż to takiego? A więc jest to zwyczajna broń, tylko zmodyfikowana na różne sposoby, dzięki temu zyskuje nowe właściwości. Może np zatruwać, mogą to być żyłki, itp. ogółem chodzi o to, że bronie zyskują zupełnie nowe właściwości. (Jeżeli ktoś oglądał to w sumie chodzi o takie Teigu z Akame ga Kill). O tyle o ile rozwijanie tej broni, czyli tworzenie nowych właściwości to prosta sprawa, bo wygląda to tak samo jak w przypadku magii, z tą różnicą, że tutaj nowe właściwości muszą być ze sobą powiązane, czyli jak mamy broń trującą to ataki muszą być związane z truciem. Plusem jest posiadanie np 2 sztyletów, czy 2 krótkich pistoletów, które liczą się jako 1 broń, bo 1 może mieć jakiś rodzaj właściwości, a 2 inny. Tworzenie nowej broni to już wyższa szkoła jazdy. Otóż wpierw musimy pozyskać zwykłą broń, a następnie zebrać potrzebne materiały. Jak je pozyskać? Na misjach lub natrafić w różnych miejscach podczas pisania swojej fabuły, można też poprosić GM'a o sesję polegającą na poszukiwaniu materiałów, lub kupić na Auction House. Na nową Dominanti Arma nie wydajemy expa, ale początkowo nie ma ona żadnych właściwości, je również musimy wówczas kupić oddzielnie za expa. Każdy człowiek ma na starcie 1 Dominanti Arma.

Esperzy

Po pierwsze są też ludźmi, z tą różnicą, że posiadają oni wrodzone, bądź nabyte, np laboratoryjnie moce. Ich rozwój i nabywanie działa tak samo jak magia Aeteris. Z tym, że muszą się trzymać wybranego na początku rodzaju mocy, jak np szybkość, elektryczność, elektromagnetyzm, ogień, itd, chyba każdy wie o co chodzi z esperami. Esperzy nie mogą już używać Dominanti Arma. Wyjątkami są esperzy z mocą szybkości i teleportacji, jako, że z takimi mocami w sumie nie da się stworzyć silnych ataków polegających na mocy.

Draconis

Tak, no to smoki używają magii kryształów. Na ojczystej planecie każdego ze szczepów znajduje się wielki kryształ, który służy im jako energia. Każdy Draconis ma przy sobie małe urządzenie, może to być cokolwiek, nawet pierścionek czy naszyjnik, albo np. komórka, zegarek, no po prostu cokolwiek, które zamienia się w broń kiedy Draconis tego zechce. Następuje to dzięki kawałkowi kryształu zawartemu w tym przedmiocie. Z kolei ich umiejętności polegają na języku pradawnym. Aby użyć umiejętności muszą po jakiejś powierzchni przejechać palcem, dwoma , dłonią, a najlepsi mogą nawet stopą. Wówczas po takim przejechaniu pojawiają się pradawne napisy, które znikają dosłownie chwilę po tym, jak zostaną nakreślone, przez co dłuższe słowa wymagają większej ilości czasu oraz przedłużenie przytrzymania danej części ciała na powierzchni, na której się pojawiają. W innym wypadku cała umiejętność zostanie przerwana i wymagane będzie powtórzenie wszystkich działań. Najczęściej aby użyć ataku Draconis robią to na powierzchni broni, aczkolwiek niektóre ataki wymagają większej powierzchni, więc trzeba to zrobić na ziemi, ścianie, itp. Obronę natomiast można tylko na takiej powierzchni. Nie potrzebna jest żadna inkantacja ani nic w tym stylu. Tworzenie nowych ataków wygląda tak samo jak w przypadku Magii Aeteris.

Illuminaci

Posługują się klątwami i atakami ognistymi. Tworzenie nowych umiejętności w sposób standardowy, czyli jak magia.

Argonus

Rasa ta do walki używa przede wszystkim buffów, ale i run. Rozwój jest bardzo prosty, wygląda on tak jak w przypadku Aeteris i większości ras. Jednak muszą oni wybrać specjalizację. Jeżeli wybiorą Runy to buffy mogą maksymalnie używać rangi A, natomiast runy do maksymalnego, jeżeli wybierzemy buffy, jest odwrotnie.

Anyar

Używają jednego z dwóch żywiołów. Rozwój tak samo jak większość.
Powrót do góry Go down
 
Rangi umiejętności i moce rasowe.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacja :: Enchirydion :: Mechanizm-
Skocz do: