Cornelia
Etoille Tenshi Cortessa Gwardii Aeterna
Liczba postów : 58 Join date : 12/08/2015 Age : 36 Skąd : Warszawa
| Temat: Iluminaci Pon Wrz 28, 2015 11:13 pm | |
| Wstęp Iluminaci potocznie nazywani piekielnymi, przeklętymi, a na Marsie Pierwszymi powstali w podobnym czasie, co Argonusi, a do tego obie rasy pochodzą z tej samej planety. Należą do pokolenia starożytnych cywilizacji, posiadających bardzo rozwiniętą technologię, ale głownie w zakresie użytkowym i defensywnym. To właśnie oni słyną z najmocniejszych pancerzy i barier energetycznych. Zgodnie z historią wybuchła kiedyś u nich bratobójcza wojna. Stracili bezpieczeństwo i dach nad głową, dlatego zaczynali uciekać przed Argonusami, którzy zerwali brutalnie sojusz z piekielnymi. Wtedy rasa rozniosła się po całej galaktyce i jeszcze dalej. Większość z nich jednak zasiadła na Marsie. Potem rozwinęli urbanizację i technologię, tak jak na poprzedniej planecie. Założyli Kolektyw, bez którego teraz ciężko wyobrazić sobie obecną egzystencję. Iluminaci są bardzo różnorodni, lecz najczęściej można spotkać takich, którzy są materialistami, tradycjonalistami albo podążają śladami swoich przodków, krótko mówiąc.
Aparycja Iluminaci wyróżniają się niespotykaną urodą, zdolną przyciągnąć do siebie inne rasy. Cechą wspólną wszystkich przedstawicieli (i dalszych pokoleń) jest posiadanie pionowych źrenic, jednak są one krótsze niż u Draconisów. Kolor oczu jest zróżnicowany, ale najczęściej można ujrzeć barwę bursztynu lub czerwieni, która symbolizuje sympatię do wszystkiego, co gorące, łącznie z płomieniami i piekielnie gorącą plazmą. Iluminaci mogą mieć praktycznie każdy kolor skóry, wyjątkami jest skrajna bladość i czerń. W pewnym sensie są trochę podobni do Argonusów. Rasa posiada zarówno skrzydła (podobne trochę do draconisów, jednak posiadają na końcówkach ostre pazury oraz mają ciemnofioletowe zabarwienie), które potrafią ukryć w swoim ciele. Ich uzębienie jest podobne do Zafrytów, różnicą jest fakt, iż kły są stosunkowo krótkie. Nie przeszkadzają im w życiu codziennym, ale potrafią je schować podczas rozmów z innymi rasami. Dodatkowo nie gryzą żadnych ofiar, ponieważ nie jest to w ich zwyczaju. Przedstawiciele posiadają kruczoczarne włosy, ale można też zauważyć inne kolory.
Zalety • Długowieczność. • Mają bardzo twardą skórę i trudniej ich zranić. • Umiejętność przystosowania do danej temperatury na każdej planecie. Wyjątkiem są miejsca z niską temperaturą. • Rany regenerują się szybciej, niż u pozostałych ras (cięższe uszczerbki na ciele nadal wymagają kuracji w szpitalu, bądź ośrodku medycznym). • Wysoka odporność na żywioł ognia i powietrza oraz wysokie temperatury - niecałkowita, ale są w stanie wytrzymać o wiele więcej, niż pozostałe rasy. Mówi się, że niektórych nawet nie potrafią spalić płomienie albo lawa.
Wady ✘ Odporność na żywioły inne, niż ogień i powietrze nieco poniżej przeciętnej. ✘ Ciężko znoszą niskie temperatury, jeśli nie będą na nie odpowiednio przygotowani. ✘ Ciężko im zaakceptować zdanie odmienne od ich stanowiska. ✘ Łamią większość ogólnie przyjętych koncepcji i granic dobrego smaku. ✘ Muszą często jeść, a kiedy tak się nie dzieje, to głód źle wpływa na ich ogólną wydajność.
Umiejętności Rasowe
Naturalne powiązanie z ogniem i powietrzem (pasywne) - Każdy przedstawiciel rasy Iluminatów wykazuje nadprzeciętne predyspozycje do manipulowania żywiołami powietrza i ognia. Jeden żywioł przypada na każdego przedstawiciela. Są różne stopnie jego kontrolowania. Począwszy od podstawowego, aż do mistrzowskiego. Wszystko zależy od treningu i doświadczenia zebranego w życiu. Ci, którzy całkowicie się poświęcą jednemu żywiołowi potrafią go bardzo mocno rozwinąć, jednakowoż wiąże się to z dużym poświęceniem i niebezpiecznym rytuałem, który za każdym razem jest inny.
Rzucanie Klątw - Każdy Iluminata posiada możliwość rzucania (wybranej) klątwy. Klątwy uczy się podczas specjalnego rytuału, podczas którego Iluminata sam musi stawić czoła efektom klątwy, której chce się nauczyć. Proces rzucania klątwy jest następujący. Na początku trzeba zamknąć oczy i stworzyć pentagram na twarzy przy pomocy dwóch palców. Po wypowiedzianych słowach nauczonej formułki, której słowa brzmią: (czyt. "Astus No Sanctum") od razu pojawia się znak pod nogami przeciwnika, a później Iluminata wypowiada kolejną formułkę ostatecznej Klątwy która ma zadziałać na daną osobę.
Przykładowe Klątwy:
1. Klątwa Agonii - Piekielny kreśli na twarzy pentagram, wymawiając słowa klątwy, gdy pod przeciwnikiem pojawi się pentagram, to jego ciało zaczyna przeszywać niesamowity ból, mimo, że nie klątwa ta nie wpływa mocno na poziom zdrowia przeciwnika, ból jest tak niesamowicie wielki, że postać przeciwna nie jest w stanie wykonać żadnego ruchu, przez co staje się łatwym celem. |
|