Wstęp:
Statystyki postaci mają za zadanie ułatwić pracę Mistrzom Gry czyli jest to nieodłączny system mechaniki gry. Ma to na celu uniknięcie potencjalnych błędów MG. W walkach od teraz jakość pisanych postów jest również w miarę ważna, co dana wartość statystyczna, choć znaczenie tej 2 jest oczywiście większe. Nie oznacza to, że twoja postać nie może wygrać walki. Ktoś kto jest silny nie może być równie zwinny, a z kolei ktoś kto jest zwinny nie może być tak samo silny. Oznacza to, że postać z większą zwinnością może zadawać mniejszy DPS (obrażenia), ale za to częściej unikać ciosów, a z kolei osoba z większą siłą może zadawać większy DPS.
Statystyka startowa:- Spoiler:
Ludzie:
HP: 100
Inne Istoty:
HP: 150
- Spoiler:
Każdy dorosły ma do rozdania 45 pkt umiejętności. Wiek akademicki ma ich 38, natomiast dzieci 20 pkt. Rozdajemy je według własnego uznania.
Legenda:- Spoiler:
- HP- Życie - gdy spadnie do 10 tracimy przytomność, gdy nasza postać ma 0 punktów umiera.
Siła - Określa siłę naszej postaci. Im większa siła tym większe obrażenia będziemy zadawać pojedynczym ciosem. Oczywiście, spore znaczenie ma też w co trafimy.
Wytrzymałość - Określa wytrzymałość naszej postaci. Nie tylko fizyczną, ale i psychiczną, odporność na choroby, trucizny i tym podobne. Zmniejsza prawdopodobieństwo choroby oraz obrażenia od trucizny, ilość redukowanych obrażeń jest losowa.
Zwinność - Zdolność naszej postaci do uników oraz do celności w przypadku ofensywy. Redukuje szanse na unik przeciwnika w przypadku ofensywy oraz odwrotnie, gdy jesteśmy w defensywie, wówczas nasze szanse na unik zwiększają się. Określa też celność naszej postaci z broni palnej, bądź laserowej.
Inteligencja - Przyda się głównie członkom Projektu Mortis. Im więcej inteligencji, tym większe szanse na powodzenie eksperymentu. Ale również może przydać się innym w misjach, jeżeli podczas takowej trafimy na jaką zagadkę do rozwikłania, wówczas inteligentniejsze postacie będą otrzymywały nieco więcej wskazówek od MG.
Zdobywanie Doświadczenia:Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, oraz inne,
[Only admins are allowed to see this link]. Wydajemy daną jego ilość według własnego uznania. Koszt powiększenia statystyki o 1 wynosi 10. Czyli jeżeli mamy np siły 8, a chcemy mieć 9, musimy wydać 10 punktów doświadczenia, jeżeli chcemy mieć 10 to 20, itd. Koszty mocy znajdziemy
[Only admins are allowed to see this link]Punkty życia - Regeneracja:HP odnawia się co jeden post, w losowej ilości w przedziale 40% regeneracji poniżej 50% hp i 20% powyżej 50% hp, gdy uczestniczymy w evencie lub mini evencie (misje i te sprawy). Tylko i wyłącznie po walce z innym graczem lub jakąś bestią,
nigdy w jej trakcie. Wyjątkiem są ewentualnie uzdrawiające umiejętności. Po zakończeniu misji hp wraca do normy, jednak obrażenia takie, jak złamania, czy głębsze rany mają swój skutek w postaci zmniejszenia niektórych statystyk. Część takich ran zagoi się po jakimś czasie i statystyki wracają do normy, lecz inne mogą mieć swój skutek już na stałe, wówczas ich powrót nie jest pewny, a co za tym idzie zostaną zwrócone częściowo, przez co trzeba będzie je odzyskiwać samodzielnie na kolejnych misjach.
Statystyki rasowe:Czyli dodatkowe statystyki dla każdej z ras. Oprócz rozdania startowych statystyk mamy również do przydzielenia dodatkowe punkty do konkretnych stat.
Anyar:zwinność +4; siła +1
Lunarie:zwinność +2; inteligencja +3
Esper:siła +2; wytrzymałość +2; inteligencja +1
Argonus:Zwierzęcy - zwinność +5
Pierwotni - siła +2; wytrzymałość +1; zwinność +1; inteligencja +1
Kopytni - siła +4; wytrzymałość +1
Mieszańcy - Pisać do Azmodana.
Iluminaci:siła +1; wytrzymałość +4
Draconis:siła +2; wytrzymałość +2 inteligencja +1
Ludzie:siła +1; zwinność +2; inteligencja +2
Aeteris:zwinność +1; inteligencja +4